Korzyści, Które Leżą Ukryte w Social Media

Social Media, a Offline

Przez ostatnie kilka lat, w których odbyłem tysiące spotkań z klientami, zauważyłem, że wielu z nich zostało ze swoją mentalnością w latach industrialnych, w XX wieku. Ludzie więcej i chętniej kupowali, biznes się kręcił, bo i sprzedaż była spora i to bez zbędnego wysiłku.
Dziś jeśli nie wyjdziesz do klienta, jeśli nie będziesz kreatywnym sprzedawcą, handlowcem to marny Twój los. Klient jest coraz bardziej świadomy rynku i swoich potrzeb. Choć nie zawsze o tych potrzebach powie. Twoja w tym rola, byś zbudował z klientem relację i poznał jego potrzeby, bądź rozwiązał problem jaki go nęka.

Social Media, a Strona Firmowa

Poza kreatywnością i budowa relacji z klientem, musisz iść dalej, za ciosem. Musisz być widoczny w internecie. Ci bardziej świadomi klienci starają się iść z duchem czasu i mają w internecie strony firmowe, sklepy z produktami, etc. Jednak sama strona już dziś nie wystarczy, nie wspominając też o kosztach jakie generuje… serwer, obsługa, no i samo jej stworzenie swoje kosztuje.

Przenieś biznes do Social Media

businessPeopleNie martw się to nie oznacza klęski dla Twojego biznesu, bez względu na to w jakiej dziś branży działasz. Tak samo jak kawy najwięcej pije się głównie w domach, a nie, o dziwo, w kawiarniach, tak dziś największą sprzedaż, jak i pozyskanie partnerów biznesowych możesz wygenerować w mediach społecznościowych, czyli inaczej mówiąc Social Media. TAK! Między innymi na tym pożeraczu czasu jakim dla wielu jest Facebook. Ten pożeracz czasu oferuje Ci dostęp do ogromnej, bo aż liczącej przeszło 1,5 mld ludzi, bazy klientów i/lub partnerów biznesowych.
Proste prawda? Proste ale nie łatwe 🙂 Aby korzyści z pracy w mediach społecznościowych przyniosły Ci zamierzone rezultaty, musisz to zrobić profesjonalnie i we właściwy sposób. Poczynając od profesjonalnie prowadzonego profilu, na rzeczowej rozmowie z drugą osobą kończąc.

Komentarze

Komentarze

Komentarze są wyłączone.